tiistai 27. syyskuuta 2011

:-)

hejsvejs! idag var de matta prov sin gällde(ja fick låna en räknare från kansliet fö ja fattar fortfarande zero av min egen...), ja e riktit nöjd, ja klara t.o.m av den svåraste uppgiften:)sen så hade vi nån tal-juttu på moddan, de gjorde mig mer nervös än matta prove:P men nu gick de väl också helt bra! ja höll ett 40-års tal ti pappa! igår läste ja typ hela kvällen ti matta prove, o till slut så börja ja t.o.m fatta någo! efter skolan igår hadde ja sånglektion(oh crap, ja måst öva att rentoutua mera när ja sjunger o lita på min röst att ja kan sjunga högt!!ÖVNING KRÄVS!!:)o sen GICK ja hem efter de me uuby, fö pappa ville int söka oss...great. ja älskar också att bo 4,9 km från skolan<3 ti gymnasiets parkkis e de jämt 5 km, men nope, inget busskort får man  ://
ja har tagi många bilder me min (fantastiska.) samsung telefooon men datorn vill int koppla sig ti telefonen så ja får int dom överförda:OOde blir nog att gå o låna faster sannes <3systemkamera<3 nån da så länge man int har nån egen! ja har nog blivi lovad en men börsen ha gått neråt( pappa e ekonom så hans humör går enligt börskursena...). idag har ja vari me ponies en stund o sen va ja o fylla i prao papper ti de där stalle som ja ska ti på prao!de verka vara helt jeees ställe, int nu så lyxit eller någo, men hemtrevlit på någo sätt:)
nu så blir de engelska läxa....
GAMLA bilder:

 
    jag o Miilluuu:D

-Stella-
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti