keskiviikko 7. syyskuuta 2011

helt för mycket att göra!!

bläääh, ja känner mig stressad. två förhör imorgon och jag har hunnit läsa....ingenting!vem har hittat på att man måst ha förhör om "suomen murteet"?som om jag sku behöva veta något sånt i framtiden!i skolan var det en helt okej dag, inget speciellt... efter skolan var jag hos Jessi me Lotta och vi gjorde plättar<3
sen var jag på ridlektion och jag måste rida den häst jag tycker minst om ://
sen har jag också pianolektion imorgon och jag har inte hunnit öva nästan någonting  :// jag har spelat i nästan 9 år nu, så det börjar bli så svårt att jag påriktigt måst ÖVA! och när skaa man hinna med det?
jaaa-a, nu ska man väl återgå till att läsa om matsmältning...

                                           här kommer några random foton:


                                           (fotograf: jag)
                                           (fotograf: jag)
                                           (Fotograf: Elisa)

                                                                ha det bra :)

                                                                   -Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti