keskiviikko 21. syyskuuta 2011

R E G N :O

blääääh, de regnar hela tiden :C oh gosh, ja har franska prov på fredan,o tack vare min<3fyssalärare<3 så glömde ja mina böcker i skolan :// han fick för sej att vi sku ha ett förhör klockan 13.57, så jeeessss, när vi äntligen fick gå va klockan typ 14.03, o ti min minuuttiaikataulu så passar de int alls! ja stod sen där  vid skåpe o tog mina saker när ja fatta att dom andra ren hadde fari ti bussen så sen for ja bara snabbt iväg! ja så att de kom en buss imot mej, men ja hade int mina glasögon så ja så int va där sto:PP sen så ja att dom andra börja springa så jooo, de va min buss som just ida va tidi, som for förbi. så sen va de bara att springa ti stationen på typ 3 minuter...me klackskor...:P ja hann faktist ti bussen men stackars jessicas kunto loppui(+att hon hade typ5 cent klack), så hon missa den:( mitt hjärta dunka helt jätte hårt ennu när ja 15 min senare steg av bussen(oisko huono kunto?). jeppjepp, sen så hade vi ju int helt normal jumppa timme idag heller den to väl sammanlagt 20 min, men de va helt okej:) hemma slappa ja hela eftermiddan o sen va ja o rida. great weather... ja red utan sadel, gissa om ja va genomblöt efter de!! men de va kiva att rida utan sadel, Oona e så mjuk o fin att de känns som om man sku sitta på en fyrbent soffa:)
i morgon blir de att studera hårt ti franska prove, je ne sais pas hu de ska gå!tres bien hoppas jag...
Bonne nuit:)
 
-Stella-
ps. how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?he would chuck all the would that a woodchuck would if a woodchuck would chuck wood.....( de där blev i huvve från engelskan...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti