lauantai 10. syyskuuta 2011

veckoslut :)

jätte skönt med veckoslut! man får soooooova<3 och bara vara! det enda minuset är att mamma o pappa är hemma och dom hittar hela tiden på något som jag ska göra/inte har gjort...:P! på fredagen var det en helt perus skoldag, sen var det musikteori( jag koncentrerade mig på att försöka hålla ögonen öppna i stället för att analysera Bachs sånger och höra på alltmöjligt om nooni sointuja....intresting...) och efter det filmkväll med Jessi och Lotta vi såg på "no strings attached", helt bra var den! int helt typiska mönster :DD! vi åt mycke på fredagen så som de alltid brukar va, mycke  chips, grönsaker och dipp:)! sen hadde vi oxå dynkrig, de va lite rändom(gav härmed officiellt upp att försöka skriva ordentlig......)! men jooo kiva kväll:) idag har det varit härligt väder! har bakat två rulltårtor(=ääätit mycke:DD ) o så hämta mummi nybakade bullar:D sen så va ja o rida, måst verkligen ta extra lektioner för Oona e minsann ingen ridskoleponi... den e kanske lite för fin för mig! nå ja har iaf tillräcklit me haastetta:) jooo, o sen har ja anmält mig till kulturkarnevalen, det blir ett kör-labb, e int så stort kör fan men de var det ända vettiga musiklabbet, och det kommer nog att bli rolit:)





 ps. ja ha lyckats tappa min kamera så ni får leva på gamla bilder tills ja hittar den. de e en tröööög nikon digikamera:( sku villa ha en systemkamera...:D

                                                      -Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti