sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Goda nyheter!!:)

ja har äntligen skaffa en systemkamera:)) mamma hitta min gamla kamera...hehe, den hade luggi ute i leran i typ tre veckor, o den funka ennu! fast skärmen hadde lite lustiga ränder på sig! men juuh, canon EOS 1100D va på ganska bra tarjous( typ -40%), o den verka helt pasllig för mig så de blev en sånn. igår var jag övernatten hos mummi, där blir man alltid väl uppassad, det var riktit skönt att komma bort hemifrån till en stund och reda ut litet tankar( min bror hade jag tyvärr med mig...). idag var jag på en skogspromenad med mummis o vaaris hund, o min kamera ofc:) så nu får ni se på några nytagna bilder:
                                     (:   en av mina sötagulliga kusiner(ja e deras största idol)

                                          Mummis och Vaaris hund Sissi:)



                                           de e kiva att fota svampar:D




                                     jaa-a här ser ni vårt stall!! int riktit färdit, men på god väg att bli!
                                                        här bor hästarna nu........................
                                          (när man e me hästarna så e klädseln int så prioriserad:P )


                                 (voivoi, stackaren har torr mule:( ja måst komma ihåg att smörja den!!)

:) ja har ennu myyyycke att lära mig om min kamera, men bra bilder tar den fast ja int (ennu) e så proffsi:PP

                                                         Ha en trevlig början på veckan
           
                                                              -Stella- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti