torstai 13. lokakuuta 2011

voinej, ja har en sånhär gråt juttu på gång just nu....:I om nån säger ti mej nånting så gråter ja. ja gråter nu också. int för att ja egentligen har en orsak, men allt känns så lustit.
ja har uppstått från min sjukdom(feber...), o ja va i skolan o skrev samhällslära prov. de for väl helt okej, men i slute fick ja så brottom ti piano, att ja misstänker att ja gjorde slarvfel. många såna. men samhällslära e nog int så viktit fö mej! på piano var ja helt okoncentrerad, don´t know why! sen var ja hos famo o åt:)allti lika gott:D sen lite senare for ja igen ti famo, på födis/namnsdags kaffe...efter de var de piano konser. ja blir så galen på mig själv när ja allti e helt nervös fast de bara sku vara en dum elevafton som ja ha spela 1000 gånger på o som ja e en av dom bästa på. ALLTI måst ja vara lika nervös. även idag. de ble en negativ känsla av mitt uppträdande(ti mej själv alltså...), fast egentligen så for de nog int så dålit ees. de va helt mitt eget huvve som orsakade problem vi pianot. min tankegång: du klarar de...eller så mokar du, nejnej, vaffö sku du moka? nyanser stella, crescendo!!fö att allt blir svart i ditt huvve!!(då brukar de bli svart i mitt huvve...)öööh...oh crap!du moka... spela vidare! moka INT en gång till! osv...
oujee...
att sånt. o ja ha ennu lyckas lova att sjunga i november på två konserter, hu lyckades ja me de?! fast de e int lika paha att sjunga som att spela. fast när ja ska sjunga eller dansa på scen så måst ja psyykka mig själv fö att ja int ska bli yr o typ svimma... ja känner mig som en jääätte lyckad människa!
ja sku behöva en "personal psyykkaaja" som sku hela tiden kannustaa mig o säga att ja e bra,fin, dukti m.m.... o sånt. ja måst bara hitta den där samma kraften inom mej. o de e svårt. ääääää, som sagt, ja känner mig lusti, don´t know where I am or where I´m going.
nu ska ja gråta lite till, ha int fått ut känslorna ur mig ordentligt på länge, så de e lättande att gråta:)

                                    -Stella-

hur svårt är det att säga tre små ord?

2 kommenttia:

  1. stella, youve got plenty of time to get to know where youre going , dont rush! + kom ihåg att de nog finns människor som tycker att du e underbar, dukti o bra, o sku gärna berätta de ti dej oftare men..:S

    frågan i slutet e kiva..min åsikt; helt för svårt, men sen när man sagt Dom ordena, palkitsee de mångfaldit tibaka!
    kram <3

    VastaaPoista