tiistai 13. joulukuuta 2011

paprika.

(i brist på annan rubrik...)
betygutdelning va de ju idag, medeltal 9,2...helt bra, men ja strävar efter 9,4 i medeltal på slutbetyge:)! ja måst ta o skärpa mig mee läxorna! ja har klarat mig hela högstadie utan att göra typ en enda läxa tills nu , men de e helt okej me lite läxor, störande bara att alla trögaläxor ska göras samtidit!! igår spendera ja min kväll tilsammans med min syster. vi försökte döda varandra ( på riktit hon försökte mörda mig nästan:o....) . för min kärarara syster har fått för sig att hon byter rum. motivation: stella har lampan på för länge på kvällarna(jöööö sure.). vi har tre sovrum i övrevåningen, ett stort som ja o Ruby delar o två mindre som rosie o daniel e i. så ruby kasta ut daniel ur hans rum o flytta in dit. o ja tänker INTE sova me daniel. så nu e alla hans saker i vardagsrumme, grreat. o tack vare dehär så missa ja glee o täykkärit.....yhyyyy:I (men ja banda dom så de va int helt dödlit.)
usch va gnällig jag låter:I
jaaa-a o ennu denhär veckan: jessis födis,bjolla prov, matta prov, adrianas födis, rubys födis, rosies födis. mycket smask kommer det att bli:)
o nästa vecka julfest vilket betyder sång vilket betyder att ja e ungefär så nervös som man kan vara o ja glämmer bort va ja ska sjunga o     ja dör.
btw: jag Hatar människor som tror sig vara jätte tuffa=tobaksnissarsomehufånigasomhelst, som ser ner på en o int kan prata me en fö att man int e lika "coool"=retard som dom. sori att ja int röker o festar varje veckoslut, men mina moraliska värden e waaaay higher than that, kanske ni "jätte tuffa" männskor sen nångång som 50 åringar mognar till o förstår att livet är värdefullt o man inte ska slösa bort de på dumma saker( galnasaker e helt okej att göra ibland....;D  )men då e de kanske ren fösent!
(smått galet inlägg, men de får ni om nån läser de här alltså leva med)
-Stella-






ja vill ha schnöööööö!

1 kommentti:

  1. Jag diggar din attityd Stella!! U go girl!!! Du kommer att bli en världsförbättrare (e de ens ett ord??) när du bli stor :) over and out

    VastaaPoista