tiistai 3. tammikuuta 2012

farväl2011välkommen2012


Här kommer lite blandade bilder från året 2011:

                                                  
                                          Gran Canaria(:


                                          pepsodent smile i en fiin våtdräkt<3


                                         
en cool flamingo från HD

                                          vita hästar är vita. tills dom gör såhär!!^
 


jag har varit en lat bloggare dom senaste dagarna, beklagar:I
mitt nyår gick bra, firade det i stan med några vänner( till  mina stalkersläktingar: NEJ, jag drack inte alkohol
( trots påtryckning av mina vänner;)!! så ni kan vara lugna). kvällen blev inte helt som planerat ( ja va kanske lite lättad över d :P ), men den blev bra, träffa många nya kivoga typer:D resultat av kvällen : nice  memories, sjuk hals, dödstrött:)...
igår va de nyaste Sherlock Holmes @tennispalatsi med ruby och belganerna som gällde , bra leffa, men smått komplicerade tankegångar hade Sherlock nog( vanliga dödliga tappa lite bort sig i handlingen emellanåt...). efteråt alennusmyynnit( en klännning från zara, surprised??) o sacherkaka på Fazers:)
nu ska ja skriva upp några nyårslöften här så att ja känner mig tvungen att hålla dom:
- träna på kuntosali minst 1 gång per vecka (om den nu e stängd så länk då.)
- sjunga ensam framför skolan(för att plåga mig själv. ja  e allti SUPER nervös innan ja ska uppträda me någo, men efteråt SÅ nöjd)
- starta fler konversationer me människor( o int gå i lås som ja brukar.)
- strida mindre....
- ge många komplimanger:))
dom 5 återstående får förbli privata;P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti