lauantai 14. tammikuuta 2012

un oie

hellou dudes! har haft lite lack of inspiration den senaste veckan, så bloggandet har blivit allt för litet. den här veckan har överlag varit rätt så trög. jag hatar att stiga upp tidigt o fara till skolan, men på veckosluten sover jag ändå inte längre för att kompensera min univelka. de går helt enkelt int att sova länge för mig(när de e loma så e de ju annan sak...):I
den här veckan har jag också ofta haft en skickauppminamedmänniskortillenevlägsenplanet- känsla. säger bara att trots att de finns massor av härliga mänskor i skolan så väntar ja jätte mycke på att komma bort från KVS!! känns som att jag har sett på samma ansikten alltför länge....
på tisdagen var det ridlektion som gällde(helst sku ja köpa bort alla sötasmå hästar o ponnyn från ridskolan för ja ser ju att några av dom vantrivs...), på onsdag hemma me ponies på torsdan piano o hemma me ponies....
igår teori ( helt sjuka saker. när man går i genom analyseringen av Bachs koral nummer 60 o man har ungefär tre ackord rätt analyserade av tjugo så blir man desperat."kyseinen sointu on roomalaisen kakkosen kuusviitonen kautta roomalaisen nelosen noonisointu ja kyseinen fissä on appogiatura" <-- dedär fattar ja ungefär, men de blir ännu mer sekogare hela tiden. ja vet nog int när i mitt liv jag kommer att ha nytta av att analysera Bachs koraler men......man vet aldri:)
efter att jag (äntligen) kom hem från teorin(som tar en och en halv timme...:O.), som venyi liite eftersom mamma glömde att hon sku söka mig(hur kan man glömma sin egen dotter?), så var det barnkalas på schemat(sielläkin tuli käväistyä:D). vid kvällens slut fann jag dock mig själv på en fest rylld med 94or o 93or o mycket få95or, en annan 96a.... smått lost kände man ju sig men det blev en trevlig och faktist lärorik kväll/natt:D <-- blev undervisad i hur man tänder en vattenpipa...(o nej stalkersläktingar , jag smakade inte....trots påtryckning( har ett vad i kraft som hindrar mig...)).så att sådant(::
jag ska försöka att komma över min lack of inspiration och vara en positivare människa inkommande vecka.

ha det gott:)

-Stella-

2 kommenttia:

  1. va har du tänkt efter kvs? eller har du lika svårt att bestämma dig som mig? :)

    VastaaPoista
  2. jooo de e svårt att bestämma sig!!har tänkt på tölös musiklinje, men ja vet int om ja slipper in:I annors kanske lärkan(:: har du ren nån aning om vart du ska söka?

    VastaaPoista