sunnuntai 5. helmikuuta 2012

^^

hellou! har överlevt än ett veckoslut:) på fredagen var det först frysaihjäl med att gå till lotta eftersom bussen typ alrdig kom:O senare väntade vi på Jäke bussen men den kom inte hellerI:  nåååh vi slapp iaf till jäke och spenderade en kul chill kväll hos sarkku! på lördagen typ hela dagen var jag hos ponies och latade mig allmänt och på kvällen var det partaj som gällde;) nice kväll( har märkt att jag har en tendens att vara en av dom som tar hand om de kröhöm mer bortkomna människorna på partaj... :P)! idag var det väckning alltför tidigt av att någon hoppade på min mage(daniel känn dej träffad). sen var det kusinernas 7 och 8 års kalas, umgänge med ponies och kuntosali...
president val e de ju också ikväll, jag säger GO HAAVISTO! personligen skulle jag villa ha litet mer jämlikhet, humor och trevlighet till det här juntsamhället, och jag måst säga att som de ser ut nu så e ja int helt nöjd med den president som antagligen kommer att representera Finland i dom följande 6 åren. han stärker juntsamhället ännu mer enligt mej, bläääh.
ni sku ha fått skåda på några fina bilder ikväll, men ja glömde tyvärr kameran i stallet:O

nu skall jag öva på morgondagens två förhör!

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti