torstai 16. helmikuuta 2012

bonjour! den här veckan har det varit vändag, vinterbal o ennu imorgon röda dagen. vinterbalen for helt bra, några små saker störde mig, o mina fötter torde ha blivit amuperade om ja int sku ha tagi av mina killer-heels efter en stunds gående(som ja int kunde gå me så bra) .... men snygga va dom;)

27.2 öppnas ju yhteishaku juttun, vilket betyder att man borde veta vart man ska. jag vet ju nr1 men vet inte vad nr2 blir O: man borde ju bestämma sig  snart!

btw tänkte kanske spela den här på det eventuella kommande inträdesprovet, what do you think? lite lustig version men hitta int riktit nån bättre, o ja får int uppladdat videon från datorn vilket är litet crappy...








några bilder från igår:

jag och mariaaaahmed(hoppas d e ok att ja den här bilden hit dude?!...)
idag känner jag inte mig som en mört, vilket jag casually brukar. jag känner mig mer som en brax, eiku braxen e de väl. en bitter brax. ja e lite sur på mig själv. ja har ju typ någo fel; ibland kan ja prata me vem som helst sådärbara, men ibland går jag i lås o typ vågar int prata me nån lite mer främmande typ. dom andra blir plötsligt stora gäddor o ja e en liten fjuttig brax. en bitter brax. okej nu ska ja sluta skriva för jag åstadkommer helt tydligt bara fåniga fisk metaforer.

ikväll ska jag ennu: 
- leta fram alla röda kläder från skåpet
- läsa litet av en urbra bok
- sluta vara avundsjuk
- tänka litet på nån eventuell vårkonsers sång....
(kan man ens publicera ett såhär misslyckat inlägg...)

-Stella-

2 kommenttia:

  1. hehee stella me dig o dina fisk-känslor!jag har visst inte stött på maken förut !;D
    men en fin låt minsann har du valt, trots en ganska krävande en it seems.

    <3; the big headed lahnaahmed

    VastaaPoista
  2. jaa-aa du simmar visst i främmande vatten då;) och nej min lahnafriend sången är nog inte SÅ svår, spela den på en konser ren förra året så ja måst bara refresh my memory så borde det gå:D

    - the smallheaded säynävä-

    VastaaPoista