keskiviikko 29. helmikuuta 2012

när man borde läsa på samhällslära prov.

rackaren.
bonjour! att komma tillbaks till skolan efter sportlovet va int helt så hemskt som jag hade tänkt mig, tack solen som gjort mornarna mycket ljusare coh trevligare! måndagen var kanske litet deprimerand eeftersom måndagar i regel är deprimernande, men de var helt okej för eftermiddagens ridturer med lillasystern var uppiggande( fast litet olovliga:P), Tisdagen var helt ok förutom att matematik provet gick uselt och jag kunde int alls psyykka mig till att klara av de.... men alla som ja ha prata me ha sagt att de gick uselt så va har nu ett matta prov för skillnad? idag har jag haft överlag en bra dag förutom att jag är himla störd på några tråkiga människor i min omgivning . efter skolan var det en snabbvisit på stallet, Ruby hade dressyrlektion på gång så ja kollade på när hon försökte få hästen att lyfta rätt galopp( stackars häst har int behövt tänka på sånt på länge, för på de stället som den bodde på förr så har den bara ridits i maaston. ni sku ha sett den då den första gången kom in på ridplanen. den höll på att dö i  hjärtattck. ), o läraren menar att vi ska på wannabee tävlingar i april. huhhuh, de kommer att bli tight schedule i så fall:)
haaahaa räkna just mitt medeltal o de va int 9,2 utan 9,3 ahh I like it, men en liten trög rella 8 ska jag minsann HÖJA eftersom jag har fått min ispiration back " vi ska bland annat diskutera och debattera om etniska frågor" <-- here I come. älskar att debattera :D!
Ha en bra vecka!

btw så e min saldo slut så texta inte, riiing (:::::

-Stella-

SMILE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti