torstai 23. helmikuuta 2012

oneyearsinceimetu

hallojhalloj! hittills har min sportlovsvecka bestått av ridning( en dressyrlektion med Oona o en hopplektion me Mosse på keravan ratsastuskoulu...osv), hästskötsel, sovning och så har jag hunnit umgås med några vänner oxå( endel är ju bortresta till skillnad från mig...) jag har

spenderat många av dom senaste sportloven i lappland, så litet lustigt känns det att vara hemma. förra året var jag på ylläs med ellubellu och ett antal andra filurer så det känns smått lamt att vara hemma... aa o idag har jag spenderat eftermiddagen på slalomskidorna i Talma. dagens challenge var att återuppliva Daniels så gott som obefintliga slalomkunskaper. det var lite krångligt till en början då skurken ville åka störtlopp hela tiden, men efter en liten stunda susade han ren ner för "stora" backarna med några svängar på vägen:) skulle ha farit till estland imorgon med koranderska klanen m.fl. men måst stanna hemma som ponnyvakt.... grr... :)

-Stella-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti