torstai 15. maaliskuuta 2012

bonjour!

den här veckan har varit ganska chill skolmässigt, inga prov o sånt! på måndagen efter att ha sjungit (läs: skrålat) Adele en timme på sånglektion(de gick helt bra typ tre refränger, sen dog min röst kindof.) var det stallet som gällde. Tisdagen gick åt körövning, sångövning hos oss med Charlotta ( vadåh en gång sjöng vi kanske igenom sången o resten av tiden åt jag o lotta såg på...) och sen en jättekiva ridlektion i kerava me en för en gångs skull trevlig ung häst som inte var alltför trött på sitt liv(ännu)!på onsdag var det först nickby CC  o en liten stund PRG som gällde ( jag går fortfarande i lås i alltför sociala situationer. skärpning stella!!!). sen mopokurs som va jätte chillit : dit e en kakaomaskin o kex o de e typ allt som behövs för att göra mig nöjd. dessutom skrattade jag helt sjukt mycket för där fanns en megaroli typ som HELA TIDEN skämta om nånting som läraren(försökte) säga. egentligen sa dom typ bara sånt som ja typ ungefär ren visste, men nånting  nytt snappade man nog också upp! idag var det piano och sen igen mopokurs som gällde. imorgon har jag migrän första timmen av skolan (läs: sover en timme längre o matar sen hästarna !OBS!med lov av föräldrarna ofc;), seen mopokurs (stööön) o sen hoppeligen stan eftersom jag bestämt behöver en ny villakangastacki( den förra e storlek 158-.-), kanske jag får med mig nån kumpan också?! lite dåligt samvete för att ja missar teorin (alltsä musik teorin) igen men helst missar ja ju INT mopoteori för de e ju lite värre om ja missar de:P
annors så har min burnout level stigit ganska  högt den här veckan igen. ser på ett sett fram emot nästa år (hoppeligen)  i en annan miljö än sibbo, men på ett sätt så int för jag kommer att sakna så många fina mänskor från KVS o ja kommer att ångra mig SÅ mycket för att ja int har lärt känna alla ordentlit <-- fast hej nu hinner man ju ennu.....                                         blandade känslor med andra ord!

intresing fact: min pappa har köpt ett pingisbord. sådär bara, utan att konsultera MIG. ingen av oss barn e jättebra på pingis. men de e förståss pappa. han har vältyp vari i någo finska mästerskap lag juttun osv i de fick ja veta för en tid sen. kiva att man blir informerad om allt här i familjen! så itsället för att äga nånting nyttit så står de ett pingisbord i vårt garage, känn er fria att komma o utmana mig i en match ( haaahaaa ja e usel på pingis.)!

have a great time!
:-)

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti