maanantai 5. maaliskuuta 2012

s u n s h i n e

några bilder från dom senaste dagarna:
jag kunde inte motstå att köpa lite nya grejs åt ponnyn. den e helt klart int helt huippumalli på den här bilden. dens man e int på riktit såndän:P för att matcha Oona måste jag köpa mig själv röda kingsland sockor också. jag bara måste.







en del av Lördagens dinner sällskap(:
Helsinki Horse Fair dressyr tävling utan bett och spårrar. helt vaikuttavaa måst ja säga..

veckoslutet gick åt många olika saker b.la. helsinki horse fair, dinner för att fira två födisbarn(GRATTIS IGEN!!):D , en låång länk med Atla o Oona( gående tvärr eftersom mamma red...), en sväng till Landbo till småkusinerna osv...
imorgon blir det tydligen "ridning" på schemat , friluftsdag, kommer o bli intressant:o  sen senare ännu till det egna stallet och efter det till Kervo till stallet..,.Huhuh ,aj just de,måst hinna till bilskolan också, mopokort here I come!
ska så småningom släpa mig mot soffan för att se på desperate housewives , thank you for saving my mondays again!!!--->soffan
ha en bra börjande vecka och njut av solen<3
ni ödade just dyrbar tid på att läsa ett ointressant blogginlägg. njut av livet!
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti