lauantai 28. huhtikuuta 2012

smula

nemen hej!
vappvapp<3 långt veckoslut :::D
efter en programfylld vecka äntligen lite egen tid!:) hade prov både på torsdan och fredan , båda gick helt ok, men några svar var nog smått improviserade... sen var det ju vårkonsert i går! de va helt huippu o ja e jätte glad att alla mänskor har varit med och gjort både övningarna och konserten fantastiska! tack för den <3
fast jag igen var litet sjuk på torsdagen så blev min röst mycket bättre till fredagen och uppträdandet gick helt bra, litet missnöjd över att ja int fick den högsta tonen starkt men de får man leva med:P
idag vaknade jag halv åtta. why?när man äntligen får sova så har man kunnon inspis att stiga upp o vara aktiv:O så jag gav mig av till stallet och befriade mamma från morgonturen(: satte ut lurjusarna o matade dem o städade stallet... på dagen kom Hanna och coachade mig och Oona , e nöjd med träningen, galoppen var mycket bättre än förr :)nu på eftersmiddagen flydde jag Daniels kalasgäster till stan, där ja var på näöntarkastus för mina nya glasses , lite försämrad var synen:I
smulan
sen var det ju litet av en chock att se en kattunge springa runt här hemma när jag kom hem:O Daniel babblade igår på om att han skulle få en katt av sin kompis o jag skrattade åt honom, men nähhe, nu springer de ett kattskrälle runt i huset :O int har jag ju nånting emot katter men dens storlek är i smörpaketsklass o ja e nästan säker på att jag kommer att klämma ihjäl den mellan en dörr i misstag!! o så har vi ju en hund också... hoppas stackars smulan int blir igensmulad i Millas käkar :(  ! men SÖT e den :D

ser fram emot vappen, som hoppeligen int spenderas sjuk det här året ( uschusch hade spysjuka förra vappen...:I   ), kommer bli skoooj ;)

ikväll hoppeligen till Jessica för att öva lite mopoteori med henne.... men nu måst jag släpa mig ut på åkern o bygga hagar åt hästskrällen :)

ha en megabra vapp!

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti