keskiviikko 30. toukokuuta 2012

amigos

hejsan! returneringen till skolan efter en veckas rutinmisshandling gick faktiskt helt okej. spenderade nog bara typ två timmar i skolan idag men anyways. var borta före maten till järvenpää och körde körprovet och kom EGENOM:DDD jaaah nu kan jag känna mig fri och oberoende hela sommaren tack vare skotern och kortet(skotern borde jag få senast på söndag... hoppeligen ren imoron... ska tjata lite till pappa om den saken:P).... ska verkligen försöka klara mig utan skador ute i trafiken:O...
lyckades såklart glömma busskortet hemma och missade första bussen hem, på andra försöket kom jag hem med barnbiljett(pengar lånade jag av generösa vänner;) men kusken var riktigt bitter. fy för såna kusker ( fast delvis förstår man nog att dom e sura...)! andra positiva saker idag: -faster sanne sydde in(vi har inte en symaskin. fy skäms.) min jakku och e nu riktit nöjd med den.- vi hade en ny städerska här idag efter en längre paus ( hahaa.... pappa typ anställde mamma som städerska men ni kan ju räkna ut att hon int stod ut så länge......) och det doftar fräscht i huset istället för stall, våt hund och kattmat :--)
 ja vet nu int om man ska ta det positivt eller inte men vår slutprojekt film funkkade inte idag på skolans(urusla)dator så vi kunde inte visa den. för alltså den e påriktit nolo. imorgon blir det nog troligen nytt försök...:P
ja ska bjuda er på en fantastico ( NB!sarkasm här...) outfit bild som min (inte så kameratiska) syster fick äran att ta... 
om nån är intresserad av att plagiera min utstyrsel så är jeansenfrån crocker alltså JC, toppen från primark ( nolot att vara så noga om naturen och mänskliga rättigheter och shoppa i primark i know...:P),jakkun från nån butik i london i notting hill... YEY!:D

have an amazing time now!

tror faktiskt jag far ut på länk. lovade halft min syster att hänga med. orkkaah..
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti