lauantai 19. toukokuuta 2012

nolot finland

har blivi helt lätkäfani o kolla på dom flesta matcher på senaste tiden, men nu måste jag sluta efter 6tte målet, det var för hemskt att se på..

den här veckan har varit den chilligaste på hela året, inget speciellt i skolan! den enda svarta fläcken på veckan var musikteori provet som jag kom egenom med godtur och powerful nya glasögon som visade mig svaren på min brevid sittande väns papper(; FY på mig som luntade.
på onsdagen var det en regnig kväll på molnträsk som gällde, sen övernattning hos lotta och på torsdagen allmän latdag med litet lätkä... på fredagen kanske jag skippade första timmen och sov litet längre. men var endå aktiv och for till stallet och sa hejdå till pekkis och flätade den och borstade den glänsande fin !
efter skolan var det körlektion som gällde . jag behärskade skotern rätt så bra faktiskt , fick beröm :D
sen då teori och senare partaj ;) tack alla !
idag har jag sovit länge (för att vara jag..) och sen släpat mig till stallet och ridit litet grann.
mamma som rider sötnosen Oona

ha det gott!

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti