tiistai 29. toukokuuta 2012

projektveckan lider mot sitt slut...

så det blir några sista skoldagar i KVS , sen bär det av ut i den vida världen;)
igår var jag på körlektion och klarade mig helt bra faktiskt . mmycket skrämmande är situationer då bilar susar förbi från ingenstans och man tror att den ska köra över en:I måst väl vänja mig vid det... idag hade jag också körlektion och imorrn blir det käsittelykoe som gäller. känner mig int helt 100%säker meeen... hu svårt kan de vaa?!:P
steg också tidigt opp idag ock gav mig iväg till järvenpää för att editera filmen vår... teknik problemen höll på att bli oöverkomliga men till slut funkkade det... måste tyvärr fejda Maria för att åka till körlektionen så hoppas hon får det fixat trots tekniska PROBLEM. liksom datorns enda uppgift är att lyda oss människor (eller varför inte djur?!) som sitter framför den. om den int ens kan göra det så är den inte värd sin titel!
efter en sväng hemma blev det sen kervo IGEN för ridning den här gången. hoppade hinder och gick riktit jätte bra:D nöööjd med mig själv o hästen för det var inte alltför lätta hinder heller.

liten irritation på gång eftersom jag  antagligenhoppeligen med hjälp av högre makter kommer igenom mopoprovet imorrn så får ja ju ett mopokort dåh. MEN. min pappa har int ennu skaffat åt mig en skooter-.-
-.-                       -.-                           -.-                    långsam service här hemma, hehee:D

helt jätte hyvä butik som (ofc) int finns i finland:( hitt vårfestklänningen härifrån:D

snart sommarlov, håll ut!
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti