tiistai 15. toukokuuta 2012

wiiih

tjenare!
en ilouutinen: kom egenom mopoteorin:DD va ungefär skitnervös första gången jag försökte och idag nästan helt lika nervös. satt där inne i båset några minuter innan jag började och försökte "meditera" bort min nervositet. nu e de bara en musikteori tent som oroar mig smått( h e l t s j u k t m y c k e t), sen kastar jag i sommarväxeln = CHIIILL! nu e den här KVS tidsperioden PÅRIKTIT snart slut, jag fattar int ens vad jag har gjort hela nian. kommer int typ ihåg nånting från hösten?! vi gör ungefär inget i skolan nu. so chill:) snart e sommaren här o jag tänker se till att det blir den bästa so far:D




gårdagen gick åt läsning för mopoprovet och att sitta framför datorn eftersom nätet är back... man blir chockad av hur utstängd man känner sig utan internet, oroväckande!! idag en fartfylld ridlektion @kerava. jag red Movena som int precis e en av mina favoriter , men vi seglade endå över hindren rättså fint!

nästa vecka LONDON <3 väntar med spänning:D

ha det somrigt!
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti