sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

en grå och kall första SOMMARlovsdag

avslutningen igår gick riktigt bra! fick ett stipendie för "fina prestationer" (väl..?) , sjungandet gick riktigt bra och avgångs betyget blev som jag hade tänkt mig, e riktigt nöjd ( 9,4 i läsämnen:). fast vädret var hemskt så var stämningen helt bra. började såklart att böla när jag gick runt och kramade mänskor efteråt ( tack till min vattentäta mascara som jag köpte speciellt för detta tillfälle.den svek mig inte.),  fast man kommer att se många av typerna under sommaren och kanske(?!) nästa år också, så kändes det så trögt att det inte mer blir samma mänskor på samma ställe! när jag överlevt vårfesten  for jag till gamla lågstadiet för att se på lillebrors vårfest... senare blev det studentkalas och sen paarty, som var riktigt lyckat:D idag har jag varit riktigt lat och trött(väcktes alltför tidigt av ett kryp vid namn Daniel) och inte gjort typ nånting vettigt. har typ möblerat om lite i rummet, klinkat piano, ätit woffles(<3) och ridit. i morgon måst jag ta och aktivera mig för jag har jobb. fy. ångest. varfööör ville jag ha sommarjobb? :I kanske jag överlever.
ja har int ennu alls nån sorts sommarfiilis egentligen , men hoppas att jag får det innan sista kvällen före skolan börjar. fruktar inför den 14juni( eller var de 15onde..?) som man får veta vart man kommit in. men dittills skall jag njuta av sommaren och absolut inte bara jobba utan också leva.

nu tycks solen titta fram mellan molnen, kanske det blir en solig sommar iaf...?

tack till alla KVS 9or som gjort de senaste 3åren till en lysande tid!

njut av sommaren!
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti