torstai 21. kesäkuuta 2012

midsommar...



ponnyn på bilden längst ner är det nyaste tillskottet till stallets klan. det är Nös och hon bor här över sommaren. jag+sisters var inte överförtjusta över att ha en till islandshäst på stallet men mamma tycker att dom e  häärliga....!
har överlevt min kurs och gjort riktigt bra framsteg, satsar på småtävlingar i höst, antagligen int med Oona utan den ridskoleponnyn som jag nu har hoppat med. ska lägga in lite bilder när mina krafter återvänder.
tipsar er att se filmen the dictator, va o se den me Ida o Soffi o höll på att skratta ihjäl mig.... tankevärlden var ungefär helt motsatt till mina principer, men int kunde man låta bli att skratta:D
har varit härligt väder nu och sen kunniaksi så var det molnträsk som gällde idag med Pingu, Angelica o Jessica:) vågade mig till och med i vattnet :0!
imorrn midsommar:)) hoppeligen blir det en bra en!
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti