tiistai 5. kesäkuuta 2012

trötthet, oo trötthet

har överlevt två dagar sommarjobb med tidig väckning. bläääh. har plockat nässlor, dragit upp tistlar ur marken, dukat, diskat , serverat och försökt chansa mig fram till ord som är besläktade med tyska...(fick iaf "bitte schön" rätt;)
har med andra ord överlevt, fast är otroligt trött eftersom min lathet har gripits ifrån mig och jag har varit en aktiv sommarjobbare. jag har inte hunnit/orkat träffa vänner på 3 dagar och känner mig osocial och menalt ostabil ( låter som att ja sku vara riktigt farlig, heheee men har alltså helt enkelt tänkt för mycke...). måst absolut förbättra mig, eftersom tröskeln till att träffa nån som jag bara känner "halvt" e stor för mig. men int oöverkomligt stor som tur:D

jag måst väl släpa mig till kervo på ridning nuu, men sku faktiskt hellre sova:I

jag skulle gärna äta en portion likt den här nu... men  gissa bara om jag orkar tillverka mat...den här portionen smaskade jag i mig i london:)
                                                                              -Stellus-
                                                                    förlåt att jag klagar

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti