keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

updatering

slutade idag jobbet kloackan 15 och var hemma där vid halv16tiden. slog mig ner framför datorn och förstod efter en tid att det gått 2timmar:0 stalkade mig fram till några riktigt intresting bloggar, b.la den  här keskustelun hittade jag på en blogg ! tycker absolut att hon som har bloggen har ett fantastiskt tankesätt att uppfostra sina barn på och många av kommentatörerna hade också jätte fina åsikter:) fann mig själv också på den här bloggen , och kunde såklart inte sluta efter ett inlägg.... läste många av storyna och man blev ju riktigt tårögd:I

ska traska iväg till stallet nu...

-Stella-

2 kommenttia:

  1. STELLA! min telefon e ur bruk sedan igår kväll, därför kunde jag inte ringa dejj, men jag ringer dej genast jag får den och fungera igen! för att du undrar säkert vf jag inte txta...:)

    VastaaPoista
  2. okeeej! telefoner e opålitliga these days:P

    VastaaPoista