tiistai 26. kesäkuuta 2012

usel

inläggen börjar komma glesare och glesare nu vilket inte är så bra ( eller...?! ). har helt enkelt ingen inspiration. bloggen känns så tråkig på något sätt och det känns som en plats att klaga på, och jag vill absolut inte att ni ska få en sån bild av mig av att ja e negativ o självcentrerad på något vis:00! jag skulle gärna skriva av mig många mer och "djupare" tankar hit,meen hahaa de känns på någo sätt int så "tryggt" om man kan säga såå:PP så får nu se hur det går för bloggen, hoppeligen kommer inspirationen tillbaks så snart som möjligt.

några bilder
EN BILD FRÅN ESTEKURSSIN, MIN KOMPANJON UNDER VECKAN VAR MOVENA , EN  SEGIS MEN  HELT  KIVA TILAPÄISRATKAISU MEDAN OONA INT ENNU E HELT KLAR FÖR "RIKTIGA" BANOR..

MIDSOMMAR PÅ KELTAS ENLIGT TRADITION, BLEV EN RIKTIGT BRA EN OM MAN BORTSER ALLA DE 30(!) MYGGBETTEN SOM PRYDER MIN KROPP.onödig fakta : kliade mig litet för mycket och nu är mina lår blodsprängda och skitfula som resultat(alltså jo påriktit blotsprängda... som tiotals blodutgjutelser hehhee:II)

 
EN AV MÄNNISKORNA SOM KVÄLLEN TILLBRINGADES MED. MÖRDA MIG INT  NU FÖR DEN HÄR BILDEN, RIGHT?!:D FRIDA OCH SYSTER RUBY VAR NÅGRA TILL SOM KVÄLLEN SPENDERADES MED!(: TACK FÖR SÄLLSKAPET, HADE EN SKRATTIG OCH ROLIG KVÄLL<3 :)



nån sorts uppdatering blev det nu iaf;) 

ps. e såå nöjd med heppan efter dagens träning, den var med i hoppen och försökte verkligen sitt bästa, galoppen e megamycket bättre nu än för en liten tid sen(:
-Stella-








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti