sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

loma

aah 10 lediga dagar framför mig;)

positiva saker:

+hettan
+hälften av tyrannklanen är på kökar så huset är rätt så fridfullt:)
+fredagen (och lördagen:P) blev riktigt bra! tackar för kvällen, flickor:))!
+fick min första lön och känner mig riik(int för att de nu e så mycket pengar men ändå)!!
+har börjat länka litet igen
+karkkilakkon sluuuuut(de e ju lite negativt också...:P)

mindre positiva saker:

-hälften av lovet har typ gått::O
-har inte kunnat rida på en hel vecka eftersom hästen har fått ena skon böjd och sliten och den haltar:( tydligen är alla hovslagare på loma när de e så svårt att hitta nån.... men imorrn borde de vara fixat o ja slipper back in the saddle;)
-jag spenderade min lördagskväll igår på jobb, suck o stön:I

jess, mer positivt än negativt;)
en liten tråkig listuppdatering eftersom jag inte kommer ihåg precis allt jag gjort på sistone:D
i eftermiddag blir det troligtvis litet slavarbete på stallet = lyfta höbalar:/ och senare troligtvis zumba och muskelträning(:(:!
ps. idag föll jag för första gången med skotern. litet för snäv grussväng. nolot eftersom atlas ägare vittnade denna graciösa incident:PPstackars skooter,den blev litet skråmig:(         säg int ti min pappa, joooko?!


-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti