maanantai 31. joulukuuta 2012

aprilmajjuni

april:
accepterade något. ändrades.
fick lära känna någon ännu bättre.
skrev brev, fastän jag såg personerna dagligen. bättre med brev, än face2face. man kan liksom inte fega ur. går ej att undvika sanningen så.
ljusare nätter.
ängar.
filmer.
gråt.
påsk.
den stressigaste veckan någonsin. elevafton, inträdesprov ( s t r e s s ), skolstress och en vårkonsert. vårkonserten räddade min vecka, den var jätte kul, fantastisk fiilis och härliga människor.
gav upp hoppet om att gå i tölö, efter att inträdesprovet kändes jätte kökköt. förberedde mig mentalt för sibbo gymnasium.
fick hinder.
fick en katt(onaut).


maj:
vapp på grillen( något man måste uppleva kändes det som..), int så hejssan egentligen.
citronmuffins.
PRG-läger. "tvingades" umgås med mina människor som jag tyckte ( rangordnade apparently människor i mitt huvud) var högre upp än jag. var nöjd:)
morsdag. mat.
kom igenom mopoteorin på andra försöket.
världens bästa slutprojekt i ett soligt london, härliga minnen!
skoba+mopokort!
pekka åkte iväg.



Juni:
gick ut nian. fick stidendie, sjöng med några andra flickor, grät och kramade om en massa klasskamrater(fast jag såg dom flesta senare samma kväll...)!
studentfest.
började jobba.
hoppade maastoesteitä på kerava.
var på estekurssi med Movena.
firade en traditionell midsommar på keltas.
fruktsallad.
vänner.
leffa.
"the beach"


 
...
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti