lauantai 15. joulukuuta 2012

ifuonlyknew

moigga!
har gått egenom en del av mitt fotoarkiv,så jag bjuder på några godingar...



ack vilken full vecka jag har haft ( alltså inte fullfull... utan ockuperad ). tidiga väckningar, julspexövning, kör, piano,teori,hästar och skola ,som nog egentligen inte varit så tung. måndagen slutade jag12, onsdagen king´s speech med skolan, fredagen igen slut kl12... men hade såkallad skoldag idag. alltså på lördagen(väckning sju!). det var julkyrka som gällde och fast jag är mycket negativt inställd till kyrka sådär i almänhet, så var det nog alldeles fantastiskt mysigt. var själv med i kören och fick skråla litet grann och resten av tiden njuta av stämningen( och hålla ögonen öppna...)!efteråt träffade jag den härliga Maria och spenderade litet tid med henne<3  sen jag kom hem ( efter att ha stått en halvtimme övergiven på  niqqiläs kalla busstation ) har jag hunnit baka kaka till systrarnas födiskaffe imorgon, skrålat med min pianovän, och visiterat farföräldrarna ( gott samvete^^) !

för övrigt har min hjärna gått slightly på övervarv på sistone... tur har jag människor omkring mej nästan hela tiden. skulle nog bli galen ytterst snabbt om jag levde helt ensam! överaktiviteten kommer till kännes speciellt om kvällarna då jag släckt lampan och ska sova. det här resulterar i mycket bizarrra drömmar. även mardrömmar vilket aldrig brukar plåga mig:/ fyfy. huj. riktigt obehagliga mardrömmar. ska försöka begrava några pinka fluffiga elefanter i mitt undermedvetande framöver och försöka ta fram i mina drömmar som vapen mot onda makter.

oj. jag låter smått oroväckande....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti