sunnuntai 30. joulukuuta 2012

janfebmars

januari:
fick börja rida igen efter en viss revbensincident.
var på en massa infokvällar i olika gymnasier.
åkte på minitrip till frankrike med pappa.
ville skicka upp några människor till rymden.





 

februari:
försökte överleva kylan.
gick på partaj av olika slag.
skrev i min dagbok om skolan: " E rädd att jag kommer att ångra mig på sommaren,så kom ihåg att vara social"... försökte bli en socialare människa(fanns flera typer som jag aldrig hade pratat med!) och anstränga mig för att "våga" prata med mina "farliga"(HAHA, vad tänkte jag på egentligen. 10månader måste ha gjort mig mycket visare...) klasskamrater.
tyckte för övrigt om att gå på nian.
Atla kom till stallet.
mars:
inga dagboks skrifter. FY på mig....
firade många födelsedagar.
fångade vilda hästar.
sörjde över att vara hemma den veckan som jag de tre senaste åren spenderat i söderns värme.
lekte prinsessa i en brudklänning.
sökte in till gymnasiet.
tydligen länkade jag.
spenderade flera eftermiddagar på mopokurs.
studerade hemliga sekter och kulter(varför har flera människor i min närhet undrat om jag tänker joina en kult? liksom "Stella...int har du väl tänkt gå med i nån kult?"....va ska man svara ti sånt? int nu helt vad jag har planerat:O never say never.)


 

fortsättning följer.............

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti