perjantai 7. joulukuuta 2012

ledigt

haloj !
onsdag: bal och sen övernatten till Charlotta<3
torsdag: stall, kusiner, linnan juhlat, spela/sjunga(för mycket enligt min syster...)
idag: stall, shoppingrunda ( ovan ser ni mina Fida fynd ), choklad, senare kanske xfactor, mer musik.
 
läste i helsinginsanomat att linnan juhlat kostar 4,4 cent per finländare. Jag känner mig rånad . nämen alltså. tänk hur man med en så liten summa per människa kan få ihop så stora summor. sen skulle man ju också kunna göra något litet annat än att ordna ett partaj för utvalda människor med pengarna. t.ex. göra något nyttigt.
donera pengar dit dom behövs?
 
nåväl, jag såg ju på linnan juhlat ( mest för att stalkka grannhusets invånare , men kollade nog in andra outfitar också ), så egentligen uppmuntrade jag presidenten att fortsätta med det hela......ajaj !
 
 
dagens girbbis fångst blev :
en härlig ylletröja,
en ursöt elefant skjorta och
en oversized rock<3
min syster ba " dedär e ju såndän död gammal tant rock" .... eh, tydligen har jag "döda släktingar" stil. folk bara dumpar sina avlidna bekantas klädslar på fida utan att själv fynda.... good for me:)

hmmh. pointen med outfit kollaget var att ni skall få stalkka mina outfitar, inte mitt osminkade finniga fejs....  det kan ni väl låta bli att se på?:D


och idag kör jag igång med balsammetoden,alltså tvättar bara håret med balsam... utan sulfater,silikoner etc..... så var snälla och säg åt mig på skarpen sen när mitt hår är fullkomligt fettdrypande sliskigt!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti