lauantai 29. joulukuuta 2012

my castle



känner mig extremt fullproppad med en massa mat. De senaste dagarna har egentligen kretsat kring att äta med olika personer. familj,släkt,vänner.... känns som att all choklad stockar mina blodådror så småningom, gotta get active.

för övrigt har jag igen plågats av de mest bizarra drömmar vilket gör mig extremt tanskspridd... b.la har jag simmat i sibbo å till söderkulla(vattnet smakade illa!! )...och plågades inatt av den mest obehagliga mardrömmen. liksom HUJ fy. värkdens mest skrämmande barn var involverat(kan int tåla skräckfilmer med barn heller...), men ingen förstod att hon höll på att göra mig galen, jag blev helt haunted o hon var överallt.
ni sku int ha villa uppleva det.

och, oh lord, ett nytt år börjar snart:O vart försvann det förra?

hm.. min blogg håller på att bli mystisk. men orkar inte mera med de opersonliga dagboksinläggen ( liksom .."idag har jag..." ) hela tiden. så det får väl luta åt det mystiska hållet ;;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti