keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Saknar svar

Frågor... Känns som om det finns för många i mitt huvud, satt i bussen och skrev en lång lista med saker som jag inte vet svar på, kanske aldrig kommer att få svar på...

Är jag ovanligt dum och oobservant, eller är personer i min omgivning bara bra på att dölja sanningar?
Hur många av de människor jag möter på gatan kommer jag att träffa igen?
Tänker döva(som varit det ända från födseln) på teckenspråk?
Kommer världen att gå under när jag lever?
Kommer jag ändå att tycka att mina föräldrars uppfostran var bra när jag blir "vuxen"?
Vadå "vuxen"?
Sänker man på ribban ju äldre man blir?


Haha.
Ser dumt ut i skrift. Dessa är en mikroskopisk del av alla frågor i mitt huvud....

Detta inlägg är mer för att jag själv ska kunna stalka mina tankar efteråt än för att ni ska behöva göra det, så if u no intrested, u no read:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti