tiistai 5. maaliskuuta 2013

It's been a while

För att inte avlägsna mig alltför mycket från bloggandets ljuva värld, känner jag att jag måste uppdatera mig litet.
På senaste tider har jag blivit fattig som resultat på för många besök till vapiano mfl...
Har vaknat upp vettskrämd av väckarklockans(läs:telefonens) skri...har påriktigt utvecklat ngn sorts rädsla för när larmet ringer. Inte för att det är SÅ hemskt att stiga upp, utanför att jag helt enkelt blir skrämd av ljudet:P
har släpat hem ytterligare en säck med nyinköpta kirppiskläder.
Träffat kusiner, vänner och äntligen hunnit läsa någon bok igen....
Spenderar antingen eftermiddagarna 100%på stallet eller sedan någon helt annanstans.... Liksom Kaikki tai ei mitään:D
Börjat känna en "niggling feelig" av att jag borde spela mer eftersom kursexamen närmar sig med stormiga steg.
Att sånt
Ps. Helahalva världen tycks ha födelsedag nu eller inom snar framtid:0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti