tiistai 25. lokakuuta 2011

hööööstloov:)

oujee, höstlov<3 eller int officiellt, någo dagsverk imorrn.... ska typ ta ner hästarnas sommarhagar o städa.. o sova, o gå på PLÄTTKALAS hos famo:D skojj med höstlov, men, har egentligen inget att göra:I förutom att fara  in ti stan o skaffa lite nya kläder kanske! mitt klädskåp känns litet trögt, ja sku villa ha nån kiva klänning, några nya skjortor, kanske en kjol... o så vinterskor(när de kommer till finansieringen så har ja ett litet problem. ja e rätt så pank för tillfället. men kanske pappa kan sponsra om ja ler o frågar honom riktit vänligt?!)! jaa-a men alltså annars inga planer...!nån annan sysslolös som vill göra nånting?:))

jaa-a ja har nu egentligen inget intressant annors att berätta åt er... men om ni e intresserade så har rodeohästen Pekka ÄNTLIGEN blivit (delvis) tämjd. den har nu haft en ryttare på ryggen och t.o.m gått(oujeee:P) med en ryttare på ryggen. ja lyfter på hatten till vår nya rodeohästtämjare( hu översätter man "ratsuttaja"...?)!
och sen så hade ja just ridlektion o ja hade samma sega kuse som förra gången, ännu också estetunti men me en annan (strängare) lärare. gick väl helt okej, men lite segt. men hej ja hölls på, positive thinking!
och jaa.. den här veckan började för mig med lite bittra inre känslor för en fånig sak. o i skolan har de vari lite...segt, men de går! jag känner mig nog lite som ja e på fel plats, har int riktit hitta min nisch(oujeee, ja lärde mig ett fint ord i biologin på 8:an). hoppas ja int verkar som en suris i skolan, fö de e ja int, men man får väl skylla sig själv.........

några ståtliga(nooot) bilder på den sega (rodeo) hästen Pekka. se nu så lugn, oskyldig o lat den ser ut! så här ser dens tankegång ut; lyft på benet...lyft...lyft... urk va tungt...huhhuh, verkligen tungt, man börjar ju bli riktit hungrig här va? MAAAAT<3<3<3<3<3. lyft en gång till...lyft frambenet.... . hörde ni de där?*jähmettyy* en fågel. som PEP. ja tror den äter upp mig *flyr fältet*.

ett super intressant inlägg:)

ha ett trevligt höstlov!:D
-Stella-

ps. segt



pps. ja ha försökt göra den här bloggen mer personlig t.ex. genom att försöka ändra på bakgrunden, men alla filar är "för stora"....:I huså e normiga kamerafiler "för stora"?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti