maanantai 14. marraskuuta 2011

back to basics

well hello people!(: tack för ett kiva veckoslut på kulturkarnevalen i närpes! de va helt kiva att komma bort från skolan o hemmet för några dagar! på KK var de mycke sjungande, ja e förvånad att ja över huvudtaget har röst kvar! körlabb var det alltså för min del, det var bra, ja lärde mig mycke! på söndag på avslutningsfesten (efter litet dramatik) uppträdde vi sen me kören, de gick helt bra fast ja glömde lite ord på mitt "solo"(hela 3 meningar...).... men de lät väl nog helt bra så whatever:D idag har ja haft en helt bra måndag faktiskt, ja började dagen med att skippa jumppa timmen o sova en timme längre istället! sen for ja ut på länk me pappa, ja har int gjort nånting fysiskt på två veckor o de kändes nog. ja blev så angst av att ja har blivi ännu smalare( tappa vikt i muskler...) så nu har ja börja me fettodiet, o genast när ja får ska ja TRÄNA att ja får lite muskler. ja e trött på att vara så smal-.-
skolan var helt ok, bjolla timmen var givande! ja fick en mental AHAA upplevelse att ja vill bli läkare. just nu känns de så. ja e kanske int ett geni, men månne ja nu int genom att studera tillräcklit mycke slipper in ti medschoool..... kanske int i finland, men nånstans! o mitt gymnasie val börjar kännas ganska klart! antagligen kommer jag många stunder att hata mitt val att varje dag släpa mig in till stan, men ja tror att de endå e best för mig att fara ti ett nytt ställe:) så for now- livet ler !





                                                                           -Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti