lauantai 9. helmikuuta 2013

Redddd

Har liksom sån himo att färga håret rött(iaf rödbrunt)! Måst absolut färga det(i frissan eftersom jag inte litar på att det blir jämnt annars..) så fort jag kan bestämma mig för den exakta önskade färgen... Vet int heller hur de passar ihop med mörka ögon+ögonbryn, men känner för att jag behöver en liten uppfräschande hårförändring nu:) bilderna googlade!

För övrigt har den nya perioden börjat helt bra, fast läseordningens positioner e ganska fullsatta! På torsdagen red jag på kvällen och igår blev jag i stan för litet polarhäng och sedan fest;) idag trötthet. Varit på stallet, ätit för mycket mockarutor, ordnat min bokhylla i färgordning(sånt kan jag nog vara perfektionistisk med), planerat mitt nya rum. Nu ska jag läsa litet Paulo Coelho och sen sova<3!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti