tiistai 13. marraskuuta 2012

tjohooo

HuRrAaaa för mig som hittade på ett sätt att övervinna datorn!
har faktiskt saknat att blogga. Det har varit omöjligt eftersom datorn bråkar mer än aldrig förr... telefonen har inte heller varit till så stor nytta eftersom den freezar smått ibland och vägrar ladda blogger...
det har ju hänt en hel del sen senast ( ö v e r 1 månad sen ! ! )...
höstdagarna var för två veckor sen, hade ett jätte trevligt veckoslut med nya  och gamla bekanta. var i HD on stage "labbet" vilket resulterade i en konsert på söndagen! int var det helt fel med fix you framför 600 (?) människor ;) var riktigt nöjd över mig själv! trivdes som sagt jätte bra på HD, det enda som jag inte riktigt gillade var mässorna, men det kyrkliga var ju kind of pointen med det hela, så man fick ta och bita ihop litet!! eh, har alltså rätt så starka åsikter om sånthär religiöst och kyrkligt...!
kulturkarnevalen  var det som gällde det här veckoslutet. åkte dit litet senare med ett par vänner! det blev mycket bättre än väntat... tyckte om mitt labb ( sing-create together) och stämningen var bueno!

den här veckan går till en stor del åt att läsa på prov :/ sen följande två veckor går all energi åt att överleva. efer det kan jag dra mig ut ur min studerings dvala och njuta av livet litet igen(fast det ska man ju försöka göra hela tiden)!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti