sunnuntai 13. toukokuuta 2012

hejvveeejs efter en alltför lång paus här på bloggen! har faktiskt en vettig orsak: internetkopplingen e poissagoneborta hos oss o alla nära grannar, så de har ju varit lite jobbit att blogga då... :I sitter nu hos kusinen och dataaar här i stället:Dkommer int ens ihåg vad som har hänt den här veckan.... men jag kom INTE igenom mopoteoriprovet. de e svårt att glömma.... nåh pånytt på tisdag , hoppeligen med bättre tur den här gången:) sen har jag varit ytterst sur/besviken på min kära syster som svek mig litet här en kväll....:((
annat... på lördagen var jag först och äta till mummi och sen hos Charlotta och hade en jätte kiva kväll med henne<3:D idag har jag vaknat alltför tidigt, men vad gör man inte för sin kära moder<3<3 citronmuffins blev det för henne och så hade jag köpt en bok också...:::)  sen var det morsdagsmat hos famo med en del av släkten och efter det ridtur med oona. försökte först rida dressyr men kom ganska snabbt underfund med att litet åkergaloppering passade bäättre...  så vi susade omkring på åkern istället(:: riktigt uppfriskande och den betedde sig någorlunda kontrollerat också :D voivoi på fredagen e de Goodbye Pekkis för sommaren...:(

ha en jätte najs vecka!
hoppas internet kommer back soon så att jag skulle kunna blogga litet mer.... e lite lost utan FB o blogger...

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti