tiistai 29. tammikuuta 2013

Inspiration.

Igår kväll hade jag planerat att räkna matematik typ non stop. Men i stället hittade jag plötsligt inspiration och passion till att rita... Ni kan ju gissa hur mitt prov gick:DD men jag tror inte mitt liv kommer påverkas så stort av ETT prov(sluiba asenne...)! Ikväll har jag ritat litet mer. Ridit. Skrålat. Tänkt tanken på att jag borde packa litet, men den verkställande makten tycks ej överensstämma. Har även konstaterat att min lampa äro sönder. Mitt liv är härmed täckt av en mörk skugga då jag befinner mig i mitt rum. Icke en gnista ljus. Haft en ypperligt bra skolvecka hittills:)

Konstverk indeed... Har tyvärr inte ärvt ritgenerna i familjen, men man kan väl konstatera att det är en människa där på bilden iaf tror jag;;;)
OBS halvfärdig

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti