perjantai 25. tammikuuta 2013

Underytan

Det är ljust.
Red i månskenet.
Spenderade tid hos en av dom äldsta vännerna som man ser för sällan känns det som..
Dagdrömde i bussen om att skriva en riktigt tjock bok. Inspiration saknas, idéerna känns smått långsökta.
Signaler.
Beslutsångest så att säga.
Har tänkt mycket på en aktuell sak och insett att jag hållit mina ögon stängda alltför länge.
Konstaterat att jag behövervsånglektioner.
Avgudat Christina Aguilera.
Fått fulla poäng i bjolla provet(en bra ursäkt till varför franska provet idag sket sig?).
Tankarna ligger på sommaren.
Rädslaivergråtnöjdhetupprorleende.
En människa tänker ca 70 000 tankar på en dag.
Att få ur sig de få utvalda orden som man tänkt så mycket på är bedrövligt svårt, men vilken känsla när man väl gör det....
Köpte fastlagsbulla med en vän.världens godaste uppfinning. Kunde inte slänga iväg plastpaketet de var i som vanliga dödliga. Recycle. Men paketet var ändå redan gjort, resurser använda. Samvetsstygn!


En bild på en spegel eftersom jag vet att ingen orkar försöka fundera sig på vad jag menar med texter som dessa. Älskar den otroligt mycket fastän den är otroligt söndrig. Som en människa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti