torstai 8. syyskuuta 2011

regnregnregn.....och livsfarliga röda paraplyn!!

har spenderat denna regniga eftermiddag med att tejpa upp foton på klädskåpsdörrarna, och känner mig nöjd:) äntligen är jag klar! jag har också hunnit ta en tur ut i skogen med ponina. tyvärr var det min syster( som just nu höpöttär helt100% här bredvid så att man blir GALEN!!) som fick rida idag och inte jag. jag måste släpa runt på världens klumpigaste men gulligaste unghäst. det visade sig att dens stora fasa är röda paraplyn. den blev smått...chockerad... och började hoppa omkring som en galen känguru( men  det är helt okej, alla är ju rädda för olika saker :P ), men jo Pekka överlevde. jag hade på mig ungefär alla regnkläder som jag äger när jag gick ut och när jag kom in var jag helt blöt. <3 Finlands väder! hehe, men joo det har varit en helt bra dag:)


                                                       Den ena galna systern
                                                   Den andra galna systern(dom e tvillingar :O )
                                         Milla/millssimo/millu/fnassi/fnasse/milluna/älsk/fnassimo
                                     (kärt barn har många namn: Talvi Tuuli Milla Magia e de "riktiga" namnet)


 Dagens höjdpunkt: man kom genomblöt hem och gick över till Famo som bjöd på världens underbaraste soppa och en nybakad äppelpaj<3


                                                                      -Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti