tiistai 10. huhtikuuta 2012

h e j

tjeeena! dit for det påsklovet... det var ju rätt så skönt med litet sovmorgon men det blev ju alldeles för några... men snart S O M M A R då behöver man ju inte sova anyway(::: såå på lördagen var jag väl till schtaan alltså helsinkiiih, valde mig själv nya glasögon, börjar bli trött på dom gamla! sen så försökte jag hitta nån ny klänning till våren men njeeeh int fanns det nån... en helt ok från HM npg, men jag beslöt mig för att spara pengarna till...
L O N D O N <3!har ungefär världens chilligaste slutprojekt have to tell ya:D göra en turistvideo i london med min friend Ahmed(Maria juuh), eeeeasy(::::: ja e så stolt över mina övertalningsskills.....
annors var det väl litet med hinder som gällde på lördagen, den här gången litet högre:) annors kul men dens galopp e still uncontrolable så man e lite rädd att hjärnan sugs ut ur huvve med vinden :O hahaa men kul(: mindre kul ridning på måndan då det var dressyr på schemat; försökte som en galning få kusen att gå fint men den hade minsann egen vilja så den steppade runt helt hysterisk (hahaa den e lite som jag..) o var ovillig att sammarbeta. blev så sur att höll på att gråta och springa iväg, men envisheten tog över. till slut kom mamma o coachade mig (ni har ingen aning om hur svårt de e att ha sin mamma som berättar åt en vad man gör fel, o kommenterar allt man gör-.-) o efter mycket arbete förstod vi varandra litet bättre, nacken blev rund o fin och fötterna trampade under mig , inte en halv meter längre bak! när ja  nu e inne på häst temat så hade jag ridlektion @kerava idag o det var supernice, diggar verkligen läraren, hon e jätte bra, hoppade hinder utan händer, AWESOME, men lite skrämmande först ! jessjess thank you Lawrenza, u were quite nice to ride:)
annors var det helt nice skoldag också, vårkonsertövning efter den egentliga skoldagen, e amazed över hur highquality sångare alla visar sig vara:) riktiga sångfåglar :D

have an awesome time!

-Stella-
ps. buuhuu desperate housewives håller på att bli katastrofalt fel:O man vågar ju nästan int titta mer!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti