sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

kohti kevättä...

men heej! åh vad man blir glad av solen:) har en helt nice week bakom mig: PRG o piano på onsdagen, på torsdagen red jag väl (kommer int ens ihåg vad jag har gjort mer..) o på fredagen var jag allmänt slö eftersom det var teori (analysering av koral nr. 73 av Bach -.- ).... lördag från11-14.30 spenderades på skolan på konsertövningar.. låter kanske trögt men de var faktiskt riktigt roligt tack vare alla trevliga typer:D konserten ska väl nog gå helt bra om rösten bara hålls i skick...
efter övningen bar det av till Manu  och litet senare mot söder -> clasu! hade en nice kväll och natt :D enda skuggsidan är att sömnen blev litet knapp och jag kommer att dö imorgon när jag ska vakna.hade också en jätte intressant diskussion med clasus mamma , clasu, charlotta o jens ,om allt möjligt övernaturligt, wooow I´m impressed!!!annors var det väl mest ätning, film (usch skräckfilmer e lite too much för mig:P), fatprincessCODfifa o andra mycket nödvändiga spel, o allmän chillning som gällde..efter att jag kom hem har jag skyfflat skit från hästarnas hage:I nu ennu städning av rummet (igen.fattar int att det blir så roddigt när jag är BORTA! får väl tacka syskonen för det. snart kastar jag ut datorn ur mitt rum o köper en laptop som e barabara MIN.så behöver dom int hänga i mitt rum all the time...) sen inträdesprovsövning o sen kan jag kanske baka mig nånting gott:)
ursäkta för ett bildlöst inlägg, måst visst ta ut kameran på en promenad här nån dag....

ha en bra vecka!

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti