perjantai 6. huhtikuuta 2012

långfredag it is...

tjeena! ahh påsklov(: hade en helt nice skolvecka; på tisdagen var det vårkonsertkörövning som gällde o sen ridning på kerava, hoppade en liten bana på fyra hinder, gick rätt så bra, hästen  var nice men lite stoor i min smak! på onsdagen spenderades en jätte rolig eftermiddag/kväll på PRG, tack för den:D igår var det först piano, sen egna stallet o en ridtur med den envise Oona (hon gav nog efter sen till slut...), sen -> Charlotta...b.la chillning o pizza med 98orna som befann sig under samma tak (inkluderande min syster som jag aldrig släpper ut mer efter att ha hört intresting stories av hennes vänner:PP) var aktuellt, roliga små fåntrattar! annars var det mest chillning som gällde eftersom niqqilä var lamtO:...idag kom jag hem nångång 14tiden efter en efterlängtad sovmorgon! annars har jag mest slöat; varit på stallet, klinkat på pianot, studerat lite pianoteori osv.....sånt som långfredagar nu e till för!
PINK MOMENTO


ha en kiva påsk!

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti