tiistai 24. huhtikuuta 2012

trött.......

de e kvällens känsla,de! sov uruselt förra natten eftersom jag var så nervös för dagens program , steg upp 5.45.suck. åkte in till stan och hittade nästan genast rätt. de e ju lite nolot att ja tänkte gå fel eftersom de e ungefär värdens lättaste plats att hitta:P sen så var det lite väntavänta o sen teoriprov. melodidiktatet sket sig smått, annors gick det väl helt okej(: seeen hummans skriftliga prov. skrev ungefär så mycke att min hand blev helt svart ( v ä n s t e r h ä n t < 3 ) och handen blev knaksig och sjuk... sen gruppdiskussion som var helt alright ( vi skulle diskutera om skumpmossens sopplats, alltså en påhittad sopplats, och tänka ut vad vi skulle göra då den var fylld...) , sen fortsatte ja me prove igen , skrev om två artiklar som handlade om matvanor nuförtiden o medmänsklighet etc.... de gick väl helt ok, men hjärnan var int helt på hugget tack vare sömnen. eller rättare sagt bristen på den. sen hann jag gå och äta o sen musiklinjens praktiska prov... höll ungefär på att dö, men klarade mig vid liv. gick helt okej , och dom smajla nog åt mej ( alltså dom tyckte int att de var helt hemskt)... meeen taso on kova :I

helt ärligt talat tror jag int att jag kommer in för alla e SÅ bra. men litet hopp finns det juh!:D

huvudsaken e att jag överlevde!!

nu sitter jag halvdöd här hemma. har försökt läsa till prov men inget fastnar:I det får väl bli morgondagens bekymmer (looser taktik, ou jeah.) .

BTW så susar det i mitt högra öra o ja hör inget me de.... tinnitus? int väl?!:I usch har pågått ren i flera timmar...

Ha det bra allesammans!

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti