maanantai 18. kesäkuuta 2012

allmänt


min skjorta<3 och mina böcker.
tjenare! måndag igen:D veckoslutet gick ut på en liten shoppingtur till kerava, fälttävlingar på kerava, Maria i järvenpää ( tack för den, dude<3) och söndagen ööhh.... (vet ni känslan när det slår tomt i huvvet.... liksom vad gjorde jag igår?:0 kan ni föreställa er hur dement ja kommer att vara som gammal...!).. nåh iaf så red jag, o det gick riktigt bra, hästen var minst sagt excited(skrivs de så?) av det lilla krysset på50cm som vi hoppade. nå idag har ja vari i stan med Rosie, var hurtig och steg upp 8 och åkte in till stan med pappa. jag och Rosie hade ren i förväg bestämt oss för att fara till horse and hound, så dit for vi till först.... horse and hound e Finlands främsta kingsland importör, så där inne trivdes man nog;)   ( seriöst så blir man lite addicted till kingsland kläder fast man nu int e helt toppklass ryttare kröhömkröhöm...) ! en skjorta för min del ( farlig färg eller någo?) och en huppare för systerns del ( som kindof gjorde min dag svårare... min limit på kortet överskreds hehee som resulterade i betalningsproblem vid senare ärenden:P).
efter det joinade mamma o pappa oss för lunch, italienskt blev det:)
senare stack jag mig in till terveystalo för att påriktigt börja worldwar3 "kampen mot finnarna(dom som finns i ansiktet,right?;)"... fick tyvärr inte ut gelen/salvan som skrevs ut till mig koska limiitti täynnä:0!! sen har jag också hunnit med estekurssi på kerava. gick helt ok, men hästen var och förblev seg i svängarna o asettui int tillräkligt bra alls. mitt fel, i suppose.... kommer troligen att hoppa med den dom tre följande dagarna också, så månne de nu int ska bli riktigt bra så småningom(:

-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti