lauantai 9. kesäkuuta 2012

pics





min favorit maträtt. by far.


har ni sett en sötare ponny!?med tiara o allt ( den  har glidit ner litet....)
de va panostus som gällde när Oonas kasvattaja kom på besök idag:D värsta prinsessan blev det ju av den kraken<3
nånting positivt om Pekka: man har kanske hittat en orsak som delvis kan bortförklara dens små anfall ( alltså dens rodeo attacker som ingen hittils lyckats tämja....). hoppashoppas att det är orsaken till dens problem ( lite vrickad e den nog anyways) , för isf borde det gå att massera bort o sen kanske de ennu blir häst av den ;)

BTW
min röst är försvunnen. jag tycker synd om dom tyskarna som jag (tyvärr) måste kraxa åt idag . "coffe or tea?" måst ha låtit rätt så hemskt. dom trodde säkert att jag var alkoholist vid ung ålder. *druckit för mycket whisky;)?" är en lindrigt förklarad sinnestämning som mina stämband genomgår just nu.
kanske jag måst sluta att skråla vid pianot en tid framöver....

:D

-Stella-
*krax*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti