perjantai 15. kesäkuuta 2012

kuulumiset

heej! har from idag 9 jobbfria dagar framför mig, kännsa bra. känns ren lite somrigt nu när det har varit fint väder flera dagar i rad. på onsdagen spenderades kvällen o natten med charlotta och på torsdagen gav vi oss ut på roadtrip (jag var livrädd att ja sku köra ihjäl oss båda. but here i am. still alive. AND so is she:D), till södis bar det av  för att träffa Luna. vi låg o latade oss på stranden och mot kvällen så puttrade jag o lotta vidare till nilsas för att hälsa på några hjälppisar där(::
dagen förbättrades också av att jag fick veta att det blev tölös musiklinje fast jag trodde att det sket sig. :D överskred dessutom minimi gränsen 16,42 med poängen 18,82(/20) vilket e helt huippu:)!é nöjd! de enda skrämmande e att ja int känner nån från min klass(ännu).... meeen månne de nu int också blir bra:)
nästa vecka tycks vara semi livlig för min del; estekurssi @kerava må-to på kvällarna o en hel del vänner att träffa!
ända sorgliga just nu é att Pekka igen hade grisa till det för sig där i imatra. då inridaren hållits på trots vilda bockningar så hade den i stället kastat sig upp på bakbenen o fäktat med framhovarna, vet ni sådär som alla ståtliga hingstar gör i  tv. skillnaden e att dom gör det  utan ryttare på ryggen. de e livsfarligt för hästen och speciellt för ryttaren om hästen gör så:I nu har mamma sagt att inridaren int med behöver riskera sitt liv o kan ge upp, men hon tänker tydligen fortsätta. tillbaks till oss kommer pekkis iaf int:(

men ei voi mitään, så kan de gå!:I

njut nu av somrigt fint väder<3
ha det så bra!
-Stella-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti